نحوه کش رفتن چیزای عزیزتر از جانم توسط بچه کوچیکه فامیل

بچه :چه خوشگله میتونم نگاش کنم

+آره

بچه :میتونم از نزدیک نگاش کنم

+برش دار نگاش کن بچه: مممممممممممماااااااامممممممماااااااااانننننننننننن یادگاریییییییییییییی

+غلط کردی بذار سرجاش ببینم

مامانم :بردار عزیزم اشکال نداره

+



نظرات 4 + ارسال نظر
مریـــم چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 21:05 http://love-courage.blogsky.com

هعــــی... اینا بچه نیستن که گودزیلان! منم یه کلاهه خوشجیل کادو گرفته بودم....... دیه بقیشو نمیگم :|

یه چی فرا تر از گودزیلا
گودزیلا جلو اینا کم میاره

کورش جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 20:49 http://musicshz.blogsky.com

آنکس که بداند، و بداند که بداند ، اسب شعف از گنبد گردون برهاند … آنکس که بداند و نداند که بداند ، بیدار کنیدش که شبی خفته نماند … آنکس که نداند و بداند که نداند ، لنگان خرک خویش به منزل برساند … آنکس که نداند و نداند که نداند ، در جهل مرکب ابدالدهر بماند .

من که نفهمیدم چی میگه ،ولی مرسی

واییییییییی خدا از دست این مامانا!

ینی مامان من که منو دیوانه کرد چن روز پیش سر همین قضیه...

یه لاک صورتی تازه گرفته بودم... انقـــــــــد خوش رنگ..

این گودزیلامون اومد گف چقد قشنگه... منم که دل رحم گفتم بشین واست بزنم

هیچی دیگه مامانم گفت ور دار واسه خودت عزیزم :|

من :|

لاک صورتیه :|

اون همه جستجو جهت یافتن این رنگ لاک :|

نگو یه لاک داشتم خدابیامرزتش ، رنگ مورد علاقم ،چقد گشتم پیداش کنم ،چقد پاش پول دادم ، لامصب به 2بار نکشیده بود ازش استفاده کنم ،همچین عر زد همچین عر زدا دیگه مامانم انقد گفت به زززززززوووووووررررررررر ازم گرفت داد بهش یادش بخیر چه لاکی بود

کورش جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 20:45 http://musicshz.blogsky.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.